Napa, jarrusatula, jarrulevy jarrukilpi... siinä irrotettavat pääpiirteittäin. Rasvareiillä varustettu on heikompi kun semmonen missä on rasvanippa joka kupin päässä erikseen, semmosia tykkään itse käyttää. Rasvattava saattais olla offikäytössä pitkäikäisempi jos sitä muistaa rasvata, nipaton on tiiviimpi mutta aina sinne vettä pääsee jostain jossain vaiheessa. Kestoon vaikuttaa huomattavasti enemmän se että onko kenen tekemä ristikko, precisioneita ei ikinä, se on vetoakselin surma. Spicer 5-760x on "tavallisista ristikoista" paras, taottu risti yms, maksaa jonku 25-35€ ebaystä. Seuraava offimpi on alloy usan ristikko, se oli jonku 40 ku viimmeks ostin. Vimmesenä mulla oli blazessa cromoristikot, sillä siirty vikakohde muualle mutta ne ei tieajossa kulutuksen kannalta ole hyviä kun ovat liukulaakeroituja neulalakeroinnin sijaan.

Useimmat rikkoutumiset kuiteskin johtuu siitä että kupin lukkorengas pettää ja kuppi pääsee liikkumaan pois paikaltaan.

Noissa paremmissa ristikoissa on "full circle snap ring" eli normi lukkorengas eikä tommonen puolikuu mikä pääsee helposti putoamaan.

Jotkut heppaa ne kupin päät kiinni vetariin pysymisen varmistamiseksi mutta mun mielestä (koneistajana) siinä on pari muttaa, se kuppi ei välttämättä tykkää, reikä vähän kärsii ja aina joutuu vähä vetaria kalvamaan irrottaessa. Mun mielestä parempi keino on tehdä pellistä kynnet siihen korvien päälle, ne pitää kupit varmemmin paikallaan. Ei myöskään vahingoita sitä kuppia eikä reikää jolloin kupit on helpompi vaihtaa, saa aika helposti rälläkällä irti vetaria kummemmin ohentamatta ja kun sekä reikä että kuppi pysyy pyöreenä niin kestävät kauemmin sekä kyllä se vähän vetaria vahvistaakin.