Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.08.2004, 20:57
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.870
Perusasetus

joo aika helppo tehdä .etu päässä kannattaa ottaa navat irti ja kääntää napoja ,väli poikittais palkista joutunee kanssa ottamaan pois vähän,ohjaukselle joutunee kääntämään apusimpukkan vartta s malliseksi ja lyhkästä ohjaus vartta kanssa vähän kääntämään,kuminenjarruputki siirtää että riittää,tarvitsee taka akseli jousi lautasen ja uu pultit valuun joutu poraamaan reijän uu-pultille sekä hitsaamaan palikat akselin päälle.Eitulemuuta mieleen mitä etu päästä pitää tehdä. takana pitää hitsata palikat akseliin ja kumista jarru putken kiinnitystä muuttaa.
iskarit kannataa vaihtaa pitempii ja niille joutuu ehkä tehdä kiinnitykset.

www.g-69.tk sieltä saa aika paljon vinkkejä auto on bj-40 missä on akselien kääntö suoritettu kuvia ja juttua aika paljon.

Patrolli on kehumatta paras.
Vastaa lainaten