Vihaisen oloisena tuo ulkomaanelävä on kirjoitellut.

Toihan olis näköradiossa yhtä ...piip...piip...
Ehkä se lubesetti kannattaa laittaa, nehän ei oo edes kalliita. Ite pallottelin silloin ostotilanteessa sähkö-sähköttömän syteemin välillä ja ostin sähköttömän kun oli niin paljon halvempi ja tommonen omavaraisuus viehättää. Alipaineella imee lirpettiä pullosta.
Mulla on totuuden paikat edessä ton omani kanssa, meni pata remonttiin muista syistä ja kunhan tuosta saa hatut pois niin näkee mikä meininkin siellä on.
On kyllä kaasujen syytä koko homma... kuka korvaa!!!
Ajattelin vaihtaa semmoiset suuntaavat suutintököt imusarjaan kun semmoiset ostin hiljattain, kaks vanhoista katkes imusarjaan. En sitten ruvennut takkuamaan siellä ahtaassa ja nostin koko imusarjan pois. Virhe #1: siitähän näkee Ryövärin nokkakepin. Virhe #2 katsoin sitä, rumana se on. Virhe #3 Menin ja mittasin huonoimman nokan, kamaa hävinnyt. Virhe #4, tutkin nostajia, kuluneet reilusti kupille.
--> ottaa moottorin pois.
Nytpä sitten näkee miten yläkerta on tullut toimeen kaasun kanssa. Kannen imukanava ja venttiililautanen ainakin on puhdas kuin kuoropojan mieli.