Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 08.03.2013, 09:54
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.391
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harriko Näytä viesti
Pitäs tohon leluun asentaa lämmmityslaite. Koneena on 3.9 V8, ja ilmeisesti alunperin lämmityslaite on kytketty tuohon termostaatilta lähtevään ja alavesiletkuun tulevaan letkuun. Mutta miten on lämmönsäätö toteutettu, voiko tuohon lämppärin neste kiertoon laittaa hanan väliin joka rajoittaa tuon nesteen kiertoa ja jopa pysäyttää sen, vai onko alunperin lämmönsäätö toteutettu ilmaläpin, eli ohjaamalla ohjaamoon kylmän ja lämpöisen ilman sekoitusta. Kiitokset taas neuvoista.
Ei ole ihan tarkkaa tietoa, mutta tuon kaverin sivuilta löyty tälläinen tieto vaikutuksesta kun oli ensiapuna "loopannut" kierron ja sitten tukkinut sen. (Kattelin tuolta vinkkejä irroitusjumppaan aikanaan)

http://www.okierover.com/heatercore.htm

"Well if you are a regular reader you have heard of the dread head gasket problem and know that it caused my heater core to fail in 7:30am traffic on a very traffic congested bridge on my way to work in April 2005. That was not so much fun. The quick answer was to plug the heater supply hoses. Looping them as I originally planned to do, seriously reduced the cooling ability of the radiator. With a loop we estimated 30% of the coolant never goes through the radiator. So blocking each side was the ticket. I used a couple of huge bolts and some plumber's tape on the threads of the bolts and secured it with hose clamps. "
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone

Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 08.03.2013 14:22
Vastaa lainaten