Viestiketju: 88 V8 Wrangler
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2013, 21:01
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jeep360 Näytä viesti
Katsoin Jounin laittamaa kuvaa niin melko suoraan menee noi alavarret perästä runkoon, mulla tulee reilusti viistompaan.

Jos rupee vääntöä olemaan liikaa puslille niin täytyy laittaa siihen lisätuki mikä nyt nimeltään olikin.

Etuperä sitten kiva onkin kun tila melko paljon rajallisempi siihen ei oo vielä suunnitelmaa, lj:n jakareita on kyllä jos ei jaksa käyttää 1 kuukautta taas raapimiseen.

Mitenkäs muuten noita kallistuksenvakaajia on porukoilla kiinni jenkkilässä ainakin tuntuu olevan melkein joka kikottimessa
Ylä- ja alatukivarret pitäis olla aika samassa kulmassa keskenään ja tavoitteena kannattaisi pitää että ovat lähelle vaakatasoa ajokorkeudessa ainakin suora-akselisessa. En nyt hahmota että miten kokonaisuutta pitäisi muuttaa porttaalien johdosta. Pidemmät tukivarret kuitenkin antavat anteeksi "väärää" geometriaa, joten pitkistä linkeistä on porttaaleiden kanssa varmaan enemmän hyötyä kuin suorien akseleiden kanssa.

Minulla on kallistuksenvakaaja takana, ja aina välillä olen suunnitellut eteenkin laittavani. TJ:n vakio etuvakaaja on liian jäykkä maastokäyttöön, joten pitäisi kuitenkin ostaa ohkaisempi aftermarket-malli.
Vastaa lainaten