Nyt sitten kun kun teet nelilinkkiä porttaaliakseleihin, niin muista että laskukaavat käyttävät pyörän keskiötä nollapisteenä akseliputken keskiön sijaan. Tämä näyttää aika samalta kuin esim. Claytonin sarja:
http://claytonoffroad.com/images/3205010-WH.jpg
Nyt jos haluaisit saman geometrian mikä tässä sarjassa on, niin joutuisit laskemaan kaikkia akselin pää kiinnikkeitä porttaaleiden korotuksen verran. Tämä ei tietenkään ole käytännössä vaihtoehto koska ylätukivarret päätyisivät murikan sisään ja alatukivarret porttaaliboxin alapuolelle. En ole koskaan pyöritellyt laskukaavoja porttaaliakseleiden kanssa niin että tietäisin miten tätä voisi kompensoida ja saada alustan toimimaan sekä paperilla että käytännössä. Odotan siis mielenkiinnolla miten tämä tulee toimimaan.