Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.03.2013, 22:34
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

niinpä niin.


Tässäpä nähtiin taas sekin et ne jotka ihmettelee ku ei tojon dieseli kestä ni yleensä ne ei tiedä minkä takia kone hajos,näin ollen ei virittämisessäkään ole paljon järkeä käytetty. Ei voi heikkoudesta konetta syyttää jos ei tiedä miksi se hajos. Hajonneista koneista on mäntiä sulanut,kansia haljennut,kiertokankia vääntynyt,kampiakseli katkennut,ja kuluma vikojen edes auttamia hajoamisia. Yhtä heikkoa kohtaa ei ole vaan useimmat hajoamiset johtuu siitä et joku asia ei ole niinkun pitäis. Toki se hajoaa kun tehoa otetaan tarpeeksi mut en oikein tiedä mikä on tarpeeksi. Ammatti miehet sanoo et varmimmin hajoaa jos päästää koneen ylikierroksille,kierroksia nostamalla saa helppoja heppoja mut sitä kone ei kuulemma kestä,siksi on tärkeä tehdä/ teettää syöttöpumppu sillä joka oikeasti tietää mitä tekee.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten