no noi 2.8 on tunnettuja kansivioista ne tahtoo halkeilla .esim jäähdytysneste menee palotilaan .
mul on itsellä 3.3d (vapari)vm.88 pitkä patrolli ja sillä on ajettu 490000 km eikä koneeseen ole tehty mitään muuta kuin öljyt vaihdettu ja venttiilit säädetty . laturi tosin hajos 1000 km sitten diodi kosahti.kyllä tarvis jossain vaihees tehdä suutinremontti ja tark/vaihtaa laakerit , myös kansi olis hyvä käydä läpi. mut kun kone toimii niin mitä sitä turhaan. 4 vaihteinen vaihdelaatikko on kestävämpi kuin 5 lovinen mikä on yleistä japanilaisissa maastureissa .
koriltaan vanhat vm.82-84 on yleensä parempia kuin esim vm.88 kun noi vanhemmat on uutena ruostesuojattu. tietenkin hyvä kuntoisia löytyy mut ne on tosi harvassa.
|