Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.03.2013, 21:38
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Mä käytin Comanchessa Volvon/Roverin kardaanin päitä, Sama ristikko kun on noissa ja Jeepissä. Hodarin laipasta piti vaan olake sorvata isommaksi + uudet pultin reiät.

Ohjaus on kinkkisempi saada etupuolelle, Mutta onnistuu kun puuhastelee osia uusiksi. Tai hommaa kalliit high-steer varsille tehdyt knucklet.
Nyt jos tekisin uudestaa moisen swapin, Niin yrittäisin jättää raidetangon takapuolelle ja tehdä panssarin sille.
Mulla saattaa olla vielä nurkissa yhdet kääntövarret, Mutta niillä raidetanko jää suunnilleen akseliputken tasalle ja ackerman ei paras mahdollinen.
Jotain tuollasta ajattelin kardaanien suhteen:
http://www.driveshaftsuperstore.com/...icer%20u-joint

Ja tolleen ajattelin alustavasti ohjausta ja raidetanko kuten tässä buildissa sivun alalaidan kuvissa:
http://www.4x4grace.com/vBulletin/sh...?t=6232&page=7
__________________
Lakeuden Maastoautoilijat ry / LaMaas Offroad
http://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten