Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper
Mä käytin Comanchessa Volvon/Roverin kardaanin päitä, Sama ristikko kun on noissa ja Jeepissä. Hodarin laipasta piti vaan olake sorvata isommaksi + uudet pultin reiät.
Ohjaus on kinkkisempi saada etupuolelle, Mutta onnistuu kun puuhastelee osia uusiksi. Tai hommaa kalliit high-steer varsille tehdyt knucklet.
Nyt jos tekisin uudestaa moisen swapin, Niin yrittäisin jättää raidetangon takapuolelle ja tehdä panssarin sille.
Mulla saattaa olla vielä nurkissa yhdet kääntövarret, Mutta niillä raidetanko jää suunnilleen akseliputken tasalle ja ackerman ei paras mahdollinen.
|
Jotain tuollasta ajattelin kardaanien suhteen:
http://www.driveshaftsuperstore.com/...icer%20u-joint
Ja tolleen ajattelin alustavasti ohjausta ja raidetanko kuten tässä buildissa sivun alalaidan kuvissa:
http://www.4x4grace.com/vBulletin/sh...?t=6232&page=7