Limited slip differential eli kitkalukko-kysymys: perustuen lukuisiin hakuihin myös ulukomaan palstoilta on tullut hiukka ristiriitainen käsitys Hiluxin takaperän kitkalukon kiristämisestä. Osa sanoo, että ei voi kiristää ja osa taas että voi, mutta jos laittaa liikaa levyä, niin halkeaa koko laitos.
Mutta.
Aloitetaan perusteista. Mistä muusta tietää että kitka toimii muuten kuin pyörittämällä ilmassa olevia renkaita?
Kokeilin viikonloppuna ihan peruslumijumia eikä auto ollut ristiriipunnassa, niin silloin takana pyöri vain toinen rengas eikä toinen tehnyt oikein elettäkään liikkuakseen. LSD riza vai ok? Syksyllä taas kokeilin hiekalla, niin suditti uraa molemmilla takarenkailla eli ainakin silloin toimi oikein.
Mitä tolle LSD:lle voin tehdä ? Kattelin toyodiy:stä kuvia ja vaikutti siltä, että ainakin peräöljyt tulee pihalle kun tuota pyörylää haluaa tutkia tarkemmin. Varman tarttee noi vetoakselitkin vetää sivuille. Eii viittis avata jos tulee turha reissu, mitä eteen...