Viestiketju
:
Paukkuuko pakkanen nurkissa?
Näytä yksittäinen viesti
#
6
04.03.2013, 18:16
mikkocap
Aktiivijäsen++
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Aamulla näytti pahalta kun Kajaanissa oli parinkympin hujakoilla pakkanen ja nosturihommiin ois pitäny lähtee.. No onneks alko lauhtumaan ja korissakaan ei tarvinnut kökkiä koko päivää...
mikkocap
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: mikkocap
Etsi kaikki mikkocap:n viestit