Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 04.03.2013, 18:16
mikkocap mikkocap ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kuopio, Suomi
Viestit: 333
Perusasetus

Aamulla näytti pahalta kun Kajaanissa oli parinkympin hujakoilla pakkanen ja nosturihommiin ois pitäny lähtee.. No onneks alko lauhtumaan ja korissakaan ei tarvinnut kökkiä koko päivää...
Vastaa lainaten