Sitä suojaa muistelinkin, että kuinkahan leveelle yltää. Pitää tutkia, saisko sellaisen rakenneltua koko tuolle raidetangon alhaalla olevalle matkalle. Tuossakin kun osuma on tullut ihan tuonne mutkan kohdalle. Keskikohta onkin aika paljon perämurikkaa ylempänä.
Siksi aattelin umpitangoksi, kun kierreosat on ohuempaa ja ne on hitsattu siihen tankoon kiinni. Voihan se tietty silti olla paksuseinäistä putkea, mutta ihmetyttää, miksi sitten erilliset kierreosat hitsattu. Voi tietty olla vaan tuotannollistaloudellinen juttu...
Nuo U-pultit on kyllä tuossa minun MANnissa aika typerästi. Jotain pitää kehitellä, kun niitä vaihtaa, etteivät noin alas tulisi pulttien päät. Ne kun on tosiaan liki 10 cm akseliputkea alempana!
EDIT: Suojaahan tuo protossa oleva suoja hyvin koko tuon raidetangon "matalalla" olevan osan.
|