Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76
Niin siis siirtäisit pelkästään alavarsien akselin puolen kiinikkeet? Jos niin teet, menee jousituksen geometria aika vahvasti perseelleen. Ylempien varsien kiinnityspisteet pitää siirtää vastaavasti että geometria pysyy suurin piirtein tolkuissaan. Sä voi kokeilla tekniikkalegoilla miten yhden kiinnikkeen muutos vaikuttaa esimerkiksi pinjonin kulmaan joustoliikkeen aikana 
|
Jeps, nelilinkissä pitää tosiaan kattoa noi paikat aika tarkkaan että pysyy homma hanskassa. Yllättävän pienetkin muutokset vaikuttaa helvetisti esim. juuri pinionikulman muutoksiin, ja toisaalta myös esim. antisquattiin, pyörän liikeradan kaarevuuteen/ suoruuteen, yms. yms... Sillä voi pilata jopa maastoauton ajettavuuden vielä huonommaksi mitä se jo on
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|