Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 03.08.2004, 07:02
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Viestit: 1.681
Perusasetus

Mulla oli vikaa myös magneetti kytkimessä... Vika korjaantui purkillisella kontaktikliineriä, jolla pesin koko kytkimen läpikotaisin (eli paikallaan ollen suihkutin väleistä niin paljon kuin pystyin)Kyllä sieltä tulikin paljon mustaa paskaa. Kannattaa koittaa, ennen kytkimen vaihtoa, sillä purkillinen kliineriä maksaa n. 5€ ja kytkin taas jotain 100 kertaa enemmän (arvio)... Jaa mutta eikös siinä pitäisi olla uusi kytkin, jos kompura on vaihdettu??? Ei kai kukaan laita vanhaa kytkintä uuteen kompuraan... Niin ja vielä sen haluan sanoa, että älä hyvä mies luovuta! Voithan sä hommata suikan hauskan pito laitteeksi, jos siltä tuntuu, mutta älä nyt Jeepistä luovu muutaman takaiskun jälkeen... Kyllä siitä vielä hyvä tulee, kunhan saat alle hieman korotusta ja isommat gummit, eikä se ilmastoinnin toiminta ole mikään maailmanloppu. Itse ainakin ajattelin niin, että kun lakkaa pelittämästä, niin sitten saa olla... Niin voihan olla, että sulta on mömmöt koneesta loppu, sillä kompura ei kytke päälle, jos aineet on vähissä... Sen pystyy testaamaan hyppykaapelilla siitä liittimestä, joka menee kuivaimen yläosaan... Kun laittaa hyppykaapelin, niin pitäis kompuran lähtee pyörimään. Jos pelkkä flekti rypeaa hurisemaan, niin on vika kytkimessä. Kompuraa ei muuten kannata kauaa käyttää hyppykaapelin avulla, jos aineet on vähissä, sen verran vaan, että näkee onko vika siinä...

4x4 KONTATEN OLISIT JO PERILLÄ!!!
Vastaa lainaten