Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 28.02.2013, 07:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Veti ajossa muutaman kerran jarruttessa jarrupolkimen ihan kovaksi. Poljin täristi ikään kuin olisi ABS:t...

....Komemuksia, ehdotuksia, tietoja otetaan vastaan Äänilähde kuulostaa todellakin releelle eikä alipainepumpulle joka pörisee konepellin alla...
Kokemuksia ja ehdotuksia - heivaa ne bendixin jarrut mahdolilsimman nopeasti niin kauas kuin pystyy, ja laita tilalle oikea jarrujärjestelmä. En ole eläessäni noin paskaa jarrusysteemiä tavannut, normaali alipainetehostin + pääsylinteri systeemillä sentään jarrut yleensä häviää vain osittain jos jotain vikaa ilmenee. Bendixin vanhassa ABS- systeemissä voi käydä melkein mitä vain, ja ihan varoittamatta, nimim. "Kokemusta on".

'95 tai uudemmasta XJ:stä tai sitten ZJ:stä kaksikalvoinen jarrutehostin, uudemman mallin pääsylinteri missä on muovinen jarrunestesäiliö, uudet putket sekä absittoman XJ:n jarrupaineensäädin, asennus paikalleen ja kovaa ajoa. Saatat joutua vähän modaamaan jarrupoljinta (uusi reikä) että tehostimen tanko osuu oikeaan kohtaan pedaalia. Vuosikatsastuksen yhteydessä pyydät merkinnän otteeseen todistuslappujen kanssa abs:n poistosta, tosin jos ei sulla ole lukkiutumattomia mainittuna otteessa (jarrutyypin merkintänä on NAP kuten monissa tuon ikäisisssä Suomi- XJ:ssä jostain syystä virheellisesti on), niin eipä siihenkään prosessiin tartte tuhlata aikaa ja energiaa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten