Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GRpatrol
Mikähän se ois semmonen kohtuu hyvä diesel auto 2-3 tonnin hintaluokassa?
|
Suosittelen katsomaan ranskalaisia yksilöitä. Jos mittarissa on 300tkm niin suurimmat viat on erittäin todennäköisesti korjattu. Ei maksa paljoa, joten kalustossa ei ole hirveitä summia kiinni. Lopulta sen voi viedä vaikka paaliin. En tiedä kuinka hyvin noista pääsee käytettynä eroon. Ei ole vielä kokemusta. Kaverilla on 307 pögötti farkkuna. Sillä kulutus on ollut koko ajan alle 6l. Vuodessa sillä on tullut 30tkm sen mittariin, eikä mitään isompia ongelmia ole ollut. Perus huoltoa. Mut siinäkin oli yli 300tkm mittarissa kun se sen osti, eikä ollut kallis.
Jos taas haluaa menopeliä mistä varmasti pääsee eroon ostonkin jälkeen niin VAG tuotteet on ainakin sellaisia. Meikäläisen ex.Golf tais mennä melkein viikossa, eikä ollut edes halvin. Toinen mitkä menee saman tien on jenkki vehkeet. En tie mitä elviksiä suomessa on, mutta jokainen jenkki minkä minä olen omistanut niin on mennyt kyllä erittäin nopeesti. Tosin ne ei ole halpoja pitää, enkä ainakaan itse oikein niiden laadusta ole vakuuttunut. Esim. ne myy vuodessa varmaan eniten automaattilaatikoita ja siltikään ne ei kestä. Melkein jokaisessa ilmoituksessa mainitaan että automaatti korjattu.