Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 25.02.2013, 20:56
Schimanski:n Avatar
Schimanski Schimanski ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.01.10
Sijainti: Paavola
Viestit: 60
Perusasetus

Audin A6 V6 2,5 litrainen tdi manuaali ollu täälä uuvesta asti vuodesta -98 ja 300tkm vaellettu, samaa tekniikkaa lie pitkälti Passatin kanssa. Ei pahempia murheita ole ollu, isoin homma on ollut nokka-akseli remontti, mutta siihen saatiin osat Audi clubin kautta Saksasta marmoriliikettä halvemmalla. Nokkahomma tehtii ennakoivana toimena ennen kuin kuluneet nokka-akselit olivat ehtineet rikkoa mitään paikkoja, noin 250tkm oli mittarissa muistaakseni.

Tähän mennessä vikoja:

-Etupään niitä ripustusosia uusittiin kerran noin 100tkm paikkeilla omaan laskuun ja sen jälkeen eivät ole ilmoitelleet itsestään.

-Takalasin pyyhkimen moottori uusittu, samoin etulasien pyyhkinten moottori, koska akkukaukalon viemäri tukkeutui ja paikka täyttyi vedestä.

-Raidetangon pää tai joku juttu vaihdettiin viimeksi, koska ny oli eka kerta kun sai katsastuksessa huomautuksen jostain

-Ilimastoinnin kompura on kertaallen muistaakseni vaihdettu

- 3 x MAF

Normaaleja kuluvia osia vaihdeltu, mutta nokka-akseli juttua lukuunottamatta kyllä kovin tyytyväisiä ollaan oltu autoon. Toki aina pieni pelko persiissä ollu tuon jonku kellosepän suunnitteleman V6:n takia, mutta ei oo valittamista ollu, ihan kivaa kyytiä on tarjonnu. Ny lie lähen Saksaan ja haen jonku japanilaisen sieltä ja audi eläkkeelle


Viimeksi muokannut Schimanski : 25.02.2013 21:01
Vastaa lainaten