Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.02.2013, 15:11
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Jos reitlltä tai campiltä tavataan ilman vierailija statusta olevia on tiedossa 300% korotus osallistumismaksuun. Jos selviää kenen teamin katselijoita on kyseessä raha peritään ko. teamiltä, jos siellä harhailee muuten vaan suomalaisia offareita esim. kisareitillä, voidaan maksu langettaa ja jakaa tasapuolisesti kaikille suomen kilvissä ajaville teamille. Näitä tapauksia varten kilpailijoita peritään etukäteen erityinen maksu, jonka saa takaisin lähtöpäivänä jos kaikki on ok.
Onkos kilpailu organisaatio jotenkin siimoittanut ton kilpailu reitin vai miten tällainen perus safari autoilija osaa pysytellä poissa juuri näiltä kilpailureiteiltä?

Jos minä nyt sattumalta lähden sinnepäin juuri kilpailun aikana, ja vahingossa eksyn kilpareitille, sitä kun ei etukäteen julkisesti missään kerrota. Langetetaanko siitäkin maksu suomalaisille kilpailijoille?

Ilmoitan muuten jo ajoissa, et jos mut sieltä tavataan kilpailureitiltä, niin olen sitten Honduras teamin katselija. Jotenkin vaan luulen et ne ei sitä joudu maksamaan.
Vastaa lainaten