Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.02.2013, 18:58
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Mulla ei ole noissa henkilöautoissa mitään ehdottomia suosikkeja, eniten kiinnostaa käyttöominaisuudet, kestävyys, hyvä ajaa, turvallisuus ja kulut.

Itse olen tehokas ruosteremonteissa, siksi aihio voisi olla vaikka sellainen, että hyvä tekniikka, mutta hiekkapuhaltaisin ruosteet hemmettiin ja maalaisin kuten muutkin vehkeeni jytky teollisuusmaaleilla kustannustehokkain menetelmin ehkä 200 egen tee se itse maalausbudjetilla.

Mitä eroa muuten noilla Volvo V70 MK1 ja MK2 versioilla on kumpi on toimivampi ja onko uudempi kori kestävämpi törmäyksessä?

Pienempiäkin autoja voisi harkita jos ne olisi selvästi taloudellisempia eikä vain selvästi huonompia.

Onko asiantuntijaraadilla selvää kantaa kumpi on parempi tällainen 2,9 dieselillä oleva Väyrynen vai samanikäinen Volvo V70:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/5355585

Oma käsitys on, että auton yleisyys vähentää sen kuluja myös ostamisen jälkeen.

PS: Tähän ketjuun saa kirjoitella kokemuksia myös monenmoisista Toyota Yaris yms. kulkepeleistä jos joku tietää jotain pieniruokaisia. Audi A2 1,2 TDI oli vissiin aika pieniruokainen, mutta se on niin harvinainen, ettei siitä aihetta jutella...
Vastaa lainaten