Matalat ruiskutus paineet ovat GM dieseleiden ongelma.Tyhjäkäynnillä on nippa/nappa ero puristuspaineen ja ruiskutuspaineen välillä.Josta syystä taksitolpalla tyjäkäyntiä käyneet chevy dieselit eivät kestäneet vaan karstottuivat jolloin mäntä alkoi lyömään "kattoon" ja sitä ei kampiakseli tietenkään kestänyt.
Mutta väitteet jenkki dieseleiden huonoudesta johtuu vain väittäjän TYHMYYDESTÄ.
Kerroppa nyybi esim. CATEPILLAR moottoreita parempi...ja CUMMINS on ykkönen pakettiauto ja kevyt k.auto luokassa ja kärkipäässä raskaankaluston moottorina.
DETROIT DIESEL moottorit on luku sinänsä, olen esim. henk.koht. ajanut työkseni maansiirto autoa jossa oli DETROIT v12 kaksitahtidiesel moottori , joka on jo ulkonäöltään vaikuttava, moottorin päällä peräkkäin kaksi(2)kompressori ahdinta joita syöttää kaksi (2) halkaisialtaan 50cm turboahdinta... Yrittäkää edes pitää tyhmyytenne jotenkin salassa NYYPERÖT.
JEEP OR NOTHING
LIFE BEGINS AT 38,5"
|