kyseessä on noi korkeet ja puoli pitkät ja pitkät mallit
autolle tulee ajua vuosittain noi 25-35 tuhatta kilometriä
suuurin osa maksimi kantavuudella ja vaunu kompura perässä
noi maali viat ei oo ongelma kun menee suoraan maalaukseen virman väriin
spirtteri olis yks vaihtoehto mutta hinta liian kova
toisin sanoen se joutuu oikeesti töihin eikä ajella terveisiä
sähkö viat on aika yleisiä ottipa merkin kun merkin
ja kaikki ruostuu kyllä
moottori viat kiinnostaa lähinnnä että pitääkö varautua 100 tuhannessa vahtamaan koko poltto aine järjestelmä ja samalla koko mooottori
niveliä ja iskareita menee sen tiedän jo etukäteen
nyt joku kysyy miks ei kuorma autoa jo samalla ei sovellu käyttö tarkotukseen
kokeiltu on
__________________
elämä on esileikkiä ennen kuolemaa
|