Tervehdys!
Hienosäädetäänpä vielä..
Ennakkoarvoja löytyy siis kolmea:
Injection timing ... 1,54 mm lift at T.D.C.
Injection timing with electronic EGR ... 1,40 mm lift at T.D.C.
Injection timing with EDC ...0,45 mm lift at T.D.C.
Mulla on EGR ja ollut joku hiukkaskatti pakoputkessa eli sen mukaan olisi 1,40mm ja EDC-kone se ei ole, onneksi. Mutta, mutta, kun EGR on tulpattu ja katti poissa, periaatteessahan se on nyt ihan perusversio - joten olisikohan oikeasti hyötyä ruuvata se lähemmäksi 1,54 mm:iä? Vai onko siellä pumpussa tms. jotakin eroa perus karvalakkimalliin. Brittiautoja tuntien tuskinpa. Onko päästöjä vaan alennettu suorituskyvyn kustannuksella?
Kiintoisa juttu...
TT
|