Viestiketju: pakettiauton osto
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.02.2013, 09:14
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Mulla -99 ducato 2.8 turbo dieseli, pitkä ja korkea, rek kuorkiksi. Kilsoja nyt 240tkm ja oli mulle tullessaan 160tkm. Startti vaihdettu ja sekin vissiin turhaan kun vika olikin halpis akku joka oli edellinen om laittanut. Koska senkin jouduin vaihtaamaan eikä startti ongelmia ole ollut Sen koomin.

Maadotukset olen laittanut kondikseen heti kun tuli mulle. Tiesin että ovat fiatien tyyppivika. Muuten on mennyt vaan suotimia, öljyä ja muita huolto osia. Sininen on väriltäänkin, konepellin ja loksut maalautin kun vaihtiksena halvalla sain. Mutta nekin vain kun oli kiveniskemiä jo aika ikävästi. Niin ja alapallot vaihtanut mutta ne maksaa 28e yhteensä molemmille puolille ja vaihtaa ne alle tuntiin. Iskarit vaihtanut kanssa koko kierrokselle, mutta ihan jo oman mukavuuden vuoksi. Nekään ei maksanut paljon mitään.

Tiedän että osassa ducatoita on toi maalivika josta delta ei ole kantanut vastuutaan niin kuin ois kuulunut.

Kärryäkin oon vetänyt kohtuupaljon. Autoa tai kaivuria viellä siis ei mitn pikku-kärppää.

Kulutukset on vaihdellu 8,5l-12,5l/100km webasto on kyllä tosiaan ihan must! On ilman sitä ihan jääkaappi!

Noi vastaavat boxer ja jumper kyllä musta ihan kuin eri auto kuin fiatti. Eikä hyvässä

Mulla sitten vissiin ollut hyvä yksilö tai jotain mutta mä olen ainakin todella tyytyväinen.

-sami-
Vastaa lainaten