Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Ohlsonilla Cocraftin kärry taas alessa viikonlopun, nyt 191,20€
|
Enpä lähtisi ostamaan aivan varauksetta. Heti ensimmäisenä sain huomata, ettei kaapin lukitus toimi 1. kokeilun jälkeen; eli kerran kiinni ja kerran auki, jonka jälkeen toiminta lakkasi siihen paikkaan. Avain ei käänny lukossa, eikä siksi myös salpakaan. "Laadusta" kertoo myös se, että etuosassa oleva Cocraftin peltinen kyltti putosi lattialle omia aikojaan keskellä yötä. Olisi ennemmin pitänyt ostaa tämä laitos viime joulukuun alennuksissa, nyt maksoin täyden hinnan (eli 80€ enemmän) ja jouduin myös itse järjestämään vaunuille kuljetuksen. Joulukuun ostoihin kuului myös ilmainen kotiinkuljetus. Välienselvittely asiakaspalvelun kanssa on vielä kesken, mutta aika vaisua on tarjonta. Tarjosivat 40 € lahjakorttia Ohlsonille, jos suostun kaapin pitämään. Tuolla laskettuna tämä tuote ei ole edes tarjoushintaluokassaan, unohtamatta itse kustantamaani kotiinkuljetusta ja kaikkea tähän sähköpostinvaihtoon ja muuhun yleiseen ihmettelyyn hukattua aikaa. Eli risan kärryn saisin pitää, huonolla alennuksella. EN SUOSITTELE TUOTETTA VARAUKSETTA, saati Clas Ohlsonia - ainakaan tässä vaiheessa. Hyvän värinen kärry kyllä, ei ainakaan mikään Biltemanin lelumuovin sininen - mutta kauneudestahan tässä ei ole tarkoitus puhuakaan, vaan
toimivuudesta. Sitä tämä kaappi ei tarjonnut ainakaan minulle.