Viestiketju: Temen Suzuki
Näytä yksittäinen viesti
  #239  
Vanha 23.02.2013, 21:55
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Olen kysellytkin mutta kysytään vielä uudestaan kun kerran aiheesta on enemmän puhetta

Onnistuuko kuinka helposti noilla tikuilla tasonsäätö toteuttaa?

Elikkäs määrittääkö typen määrä ajokorkeuden ja öljy vaan hidastaa edestakaista liikettä?

Eli tarviisko säiliön ja kompuran suljettuun järjestelmään jolla typpeä huljutetaan tikkuun ja takaisin?

Vai riittäiskö tikut ja sylinterit joiden männän toisella/tikkujen puolella olisi typpi/öljyseos ja männän toisella puolella hydeöljyt joiden määrää sylinterissä saisi säädettyä = enemmän öljyä korkeampi ajoasento.



Ei tulisi ongelmaa katsastuksessa korkeudesta ja maastoon rajoitin ketjut pois ja niin korkealle kuin tikut antaa myöten tai nivelet ja ristikot kestää.

Tuttu tietääkseni aikanaa melkoisen iloisesti jonkin kulkineen perää korotti iloisella 80 luvulla ja samalla hitsasi akseliin ja runkoon ketjuille korvakkeet joilla katsastukseen korkeuden sääti lailliseksi
Vastaa lainaten