Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.02.2013, 10:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

http://4x4abc.com/Mercedes-Benz.G-Cl.../getriebe.html

Eli käytännössä etsit purkamolta tuon G1/18-5/6,15
711.116 laatikon. Ilmeisesti nuo viimeiset numerot voi vaihdella "pakuissa", mutta silti lootan kylessä on yleensä lätkä, mistä pitäisi siis löytyä merkinnät 18-5/6.15.

Naittaminen tapahtuu nimenomaan toisen kytkinkopan avulla eli startti on eripuolella kuin vanhoissa tornimoottoreissa. Bolt on. Hyvällä tuurilla se voisi olla valmiina siinä pakun laatikossa, jos luovutusauton moottori on ollut 2,9L porauksella oleva OM602. Kytkinkoppa voi olla harvinaisempi, tosiaan suurin osa on noista tiheistä laatikoista on ollut kiinni tornimoottorissa. Eihän sitä tiedä vaikka se sun nykyinen kytkinkoppa onkin juuri oikea?

edit typoja ja muuta...voimankestosta vielä...ihan varma ei voi olla, mutta aika jytyä tekoa nuo mersun omat lootan ovat olleet ja käyttötarkoitus on kuitenkin ollut "pakettiauto". Mulla on ainakin ollut käytössä tässä n. 180hv bensamosassa (olikohan vääntöä joku 300NM) ja 36" pampperssit...ei mitään heikkoa. Uskoisin kestävän tuolla 200hv/400nm spekseillä. Laitat samalla isoimman kytkimen mitä mahtuu (paku tai 280 bensan kytkin......300 bensa 4-nelimaticissa tais olla kans aika iso levy mutta olikohan siinä erilainen vauhtipyörä kans...sellaista vois yrittää löytää vaikka mersuforumilta?)
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...

Viimeksi muokannut petr : 22.02.2013 10:20
Vastaa lainaten