Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 21.02.2013, 22:40
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 523
Perusasetus

Tuollainen bensa turbollinen malli oli melkein 10 vuotta kakkosauton roolissa.

Hyvähän se on ajaa ja ei ruostu, toisin kuin nuo mersut..

Mutta kuten tullut esille; jos oikein rahamiehen vikaa on, niin silloin V6 diesel, automaatti ja neliveto.

Manuaalina ja perusdieselillä varmasti pitkät hetket edessäpäin.

Etupäässä menee tuota tukivartta ja jos pitoautoksi tekee, niin vaihtaa ne kaikki kerralla. Työnä ei ole mikään iso lainkaan, joten ei nyt ihmeellisesti harmita vaihdella useamminkaan.

Mutta kaikenlainen huoltaminen on kyllä sitten todella syvältä. Pikku hiljaa se keulan irroitus alkaa jos mennä ihan rutiinilla.. Ja jos purkaa kerran keulan, niin vaihtelee kaikki laturit ja vesipumput, sekä hihnat jne kerralla pois, jottei heti tarvitse olla tekemässä uudestaan.
Vastaa lainaten