Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.02.2013, 09:40
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Jaahas....parin viikon lomat pidetty Floridassa ja hiukka kiinnostais nyt päästä ajeleen chevyllä. Mutta luntahan se on taas satanu ja haudannu auton alleen Miks ei meilläkin vois olla semmoinen kesä ympärivuoden ilmasto Mulle kelpais erittäin hyvin

Lauantaina olis Punkalla kuorkki crossia ja autoillekkin crossia, eli samalla vois ottaa ekat testit tällekki pitkästä aikaa. Ei mua crossaaminen vielä kiinnosta, mutta pääsis nyt edes ajelee. Ilmanputsarin kotelo pitäs fiksailla loppuun ja etsiä oikean kokoinen filsu sinne ja sit se ohjaustehostimen pumpun viilailu tai ehkä vaihto.

Eilen purinkin nurkissa olleita pumppuja muistaakseni 5 kappaletta, joista ainoastaan yhden sisäkalut mun mielestä näytti ehjiltä. Mutta tosin siinäkään pumpussa ei ollu isotuottoisen pumpun sisäkaluja, kuten ei muissakaan puretuissa. Tästä sit illalla googlettelin ja ilmeisn hankalaa onkin kai löytää pumppua, jossa olis toi isompi tuotto ja että olis ollu jossain määrätyssä autossa alkuperäis asennuksena. Niin paitsi sit hiperf roddattuja pumppuja kyllä saa rahalla. Nyt pitääki soitella, että sattusko esim US-Partsista löytyyn uutta pumppua.

Mato kun on nyt tosiaan tuolla hangessa takapihalla, niin en eilen vielä ehtiny nappaan siitä pumppua irti, jotta näkis sen sisäkalujen kunnon. Mutta uus pumppu jos on partsissa järki hintainen, niin sellaisen varmaankin haen ja sitte ehkä siihen suoraan hieman paineventtiilin modausta ja virtausreiän poraaminen ameriikan red neckien mukaan 5/32" kokoon, eli meikäläisittäin 4mm. Sit kuulemma pitäis toimia Vielä kyllä mietityttää, että pitäskö samalla vaihtaa hihnapyörän kokoa, jotta tyhjäkäynnillä jo pumppu pyöriis nopeemmin. Kuitenki se ongelma tilannehan on just ohjauksen tehottomuudessa kun kone käy noin tyhjäkäyntiä, esim jyrkässä alamäessä tai hieroessa jossain kallion reunalla melkein kaatumispisteessä

Samalla kyl varmaan pitäs koittaa tehdä pumpun säiliöstä isompi.......saas nähdä riittääkö aika vaan kaikkeen tuohon ennen lauantaita Ai niin ja trailerikin on siellä jossain syvällä hangessa...PERKELEEN LUMI
Vastaa lainaten