Tämä nyt ei liity mitenkään maastoautoiluun,aloimpa tuota ns.rata auto taas virittelemään,bmw 315 vuosimalli tais olla -78 vaihteisto on 200 sarjan volvosta moottori volvo 360 tähän asti ajeltu vaparina nyt sovittelin sinne t03 ahtimen ja mekaanisen ruiskun bemarista kotoisin kügelfisher,kokeilin kyllä kaasarilla ahdettuna mutta seokset pomppi miten sattu ja pakolämmöt nousi 700 asteeseen,lopulta neulaventtiili antautui jonka seurauksena bensa tulva,no kaasari hiiteen ja ruutta tilalle nyt alko pelittään,0.7bar sietää ahtoja komeesti ei kilise tuolla ahdolla vielä vaikka kunnolla vedättää,3000rpm nappaa ahdot ja sitä jatkuu komeesti aina 7000rpm asti,kaikki lämmöt pysyy hienosti kohdallaan seokset on kivasti pikkusen rikkaan puolella koko ajan,tällä ruiskulla tulee muuten nätti liekki putkesta kovassa moottorijarrutuksessa

ero on huomattava tuohon vaparin tuplakaasari versioon,nyt suttaa melko vaivattomasti piikki renkailla,koneeseen on alakerta kevennetty ja kannesta virtausta parannettu,kesällä pääsee taas tuolla Alastaron moottoriradalle kumia sulattamaan.