Jos HC:ssa näkyy niin silloin voisi kurilla käyttää, muuten ei ole tarvetta.
Rangessa näkyy kans kohonnut HC kun konttorin letku oli putkessa ja vaihtoi bensalta kaasulle. Selkeä pudotus päästössä olisi kyllä ihan ok vaikka sinänsä olivatkin rajoissa.
Muut arvot putosivatkin kivasti verratessa bensa-kaasu.
Oma plaani on vaihtaa toisenlaiset suuttimet imusarjaan ja kokeilla sen jälkeen, josko kaasu sekoittuisi paremmin. Suorien nippojen tilalle semmoiset 90asteen kärjet.
Jos tuo pudottaa HC-arvoa, ja jos toisenlaisista tulpista tulis samansuuntaista kokemusta niin kaikkihan olisi kotiinpäin vihreästi ajatellen.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|