Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Toihan on paljon pahemmin revennyt auki kuin orkkissarjat yleensä  Se on kieltämättä tällaisen pitkän kuutoskoneen ongelma, että tahtoo olla aikamoisia lämpölaajenemisesta johtuvia venymisiä ja virumisia. Miettinyt joskus että mitäs jos sinne pitkille pätkille laittaisi joustot väliin? Ei sekään ihan optimaalinen juttu ole, mutta kuvittelisi ainakin kestävän..
|
ei muuten ole, se mun vanha oli vallan poikki ainakin kahdesta paikkaa, tossa ole kun noi parin snetin halkeamat, muut on kyllä selkeesti hitsarista johtuvaa. ja mitä tulee muutne niihin yleensä halkinaisiin orkkissarjoihin, harmi kun en tullut ottaneeksi kuvaa naapurin yj:n pakosarjasta minkä vaihdoin joulun tienoilla, siinä ei tainnut olla yhtäkään ehjää saumaa muualla kuin laipoissa, ja takimmainen putki oli ennen kollektoria poikki, rakoa 3-4mm ja sama rako jatkui pituussuuntaan putken halkaisten yli 50mm matkalta. siihen tuli tilalle se malli missä on joustot pitkissä putkissa, makso alta satasen rokkiautossa(+ rahtitullialvi) ja tuntui aika hyvältä vaihtoehdolta, mä vaan tykkään tuosta pitkän, ohkasien primäärien rakenteesta, sen pitäisi tuoda vääntöhuippua kuiteski alemmaksi.