Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.02.2013, 20:37
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

gm linjalla ollut viimmeaikoina mutta kai sitä vähän täytyy jeeppiäkin huoltaa.

iskee niin tuo fingerporin pakosarjakuva mieleen kun tätä katselee.

kuka muistaa, minä ainakin sen kun uhosin että tuo uusi pakosarja on "improved desing" eikä pitäisi särkyä, tokihan siinä takuukin on eliniän... noh, onhan se jo kuukauden päivät pörissyt eikä tiivistevikaa ollut joten pakko ottaa ja käärästä kääreet auki, thermoteckki muuten mureni ihan jauhona koskettaessa pakosarjan päältä, ei sitä enään tommoseen käyttöön mulle.

mutta tarkkasilmäinen ehkä huomaa hieman vikaa kollektorin saumassa, eikä siinä vielä kaikki...

...lisäksi saat vielä tämmöisen lähes putoamaisillaan olevan sauman kollektorin toiselta puolelta liitospinnasta...

...ja nopeasilmäiselle tarjoamme myös kuvan noista ylemmistä y haaran kollektoreista joissa on sauman lisäksi haljennut hieman itse kollektoriakin, käytännössä kaikki saumat näissä sarjan kolmessa kohtaa missä putket yhtyvät toisiin ovat jokseenkin saman näköisiä, vähän näyttää reunahaavalta/itse perusaineessa olevalta vialta mutta selvä maanantaikappale tämä apt:n sarja nyt kyllä on, lähetin jo valmistajalle kuvia, ehkä sieltä joku mäkkärin kassan takaa kerkiää vastaamaan pieneen pyyntööni

Viimeksi muokannut Rytari : 18.02.2013 21:42
Vastaa lainaten