"Pee" jo laittelikin että alhaiset jännitteet tekee näissä vaikka mitä. Kun malttaa olla nuukailematta akun kanssa niin säästyy monilta turhilta ongelmilta.
Discosta en tiedä mutta saman putiikin Range herjaa hyvinkin helposti ABS-, tai Gearbox-faultia jos jännite käväisee vähänkin alhaalla. Oikein alas kun menee niin putoaa vikatilaan ja menee joku iso pykälä päälle.
Voi toki olla joku oikeakin vika.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|