Muistakaahan sitten kanssa ottaa pari ilmasiirto palikkaa mitkä passaa molemmille puolille mukaan, jos sattuu rengas kirjaimellisesti räjähtämään ja vie putket ja letkut mennessään.
Ja ilmaletku mikä yltää joka kumille sekä pari palikkaa millä sillä letkulla saa renkaaseen ilmaa manuaalisesti ja pysymään siellä.
Jos kumi puhkeaa etapin viimeiselle 10;nykselle niin ei kannata varmaan ruveta CTI palikoita paikalleen kasaamaan?
Kannattaisko vanteisiin tehdä sellaiset traktori malliset kierteellä kiinnitettävät tubelesventtiili jalat? ja pari venttiiliä jalkoineen pakkiin kisa-autoon mukaan?
Ei tarvii ruveta vannetta halkaisemaan jos venttiili katkeaa.
Miten löytyykö suomesta niitä takaiskuventtiileitä mitä australialaiset käyttää säätyvä rengaspaineisissa rekoissa paripyörien välissä, et jos toinen puhkeaa ei molemmat tyhjene vaan vaatii pienen paineen noston ennenkuin venttiili aukeaa ja rengas pääsee tyhjentymään.
Välttyisitte siltä, että vaikka kamelin kylkiluu lyö letkun poikki niin rengas ei tyhjene
Mitä kertomuksia noista rallireissuista lukenut olen niin suppiloita kannattaa tankkausta varten olla useampi ja yksi kisa-autossa vaikka ketjulla kiinni ettei se kiireessä eksy väärään autoon.
|