Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Temuu
Mutta vähän silti epäilyttää tuo ennakko homma.. Miksi saattaa käydä vähän aikaa nätisti jos ei kaasuun koske ja kun lähtee ajaan tai polkasee kaasua, alkaa tuo rykiminen 
|
en tiedä... toisessa saman maan laatutuotteessa oli muinoin ihan vastaavia oireita, ja ajoitus myöhäsen rajoilla, ketjun vaihtaja ajoitti timantin tarkasti wanhan, ja venyneen ketjun mukaan katsottuun asteeseen uudenkin ja siinä meni pieleen - mun loGiikalla se kävi jälkihehkun ajan ihan kivasti kylmänä, sitten kun jälkihehku putos pois alkoi sauhu ja rytkyäminen, kunnes kone oli lämmin ja jaksoi palaa taas oikein
ko. veheksessä kuvaan kuului vielä ontumisen yhteydessä siniset, savurenkaan muotoiset pölläykset ja kitkerä kärvä
se on pienestä kiinni jos ollaan rajoilla