Viittiskö joku selkeäpäinen lukasta tuosta yllämainitusta linkistä ajatuksella sivut 355 ja 356 ... Liittyy lämmitylaitteen letkutuksiin ...
Mä oon hämmästelly tuon oman lämppärin kurlutusta tovin, ja nyt kun tuota kuvaa tulkitsin niin totesin letkutuksen olevan ristissä, ja lopputulemana ilmeisesti kenno ei oo koskaan tullu ihan täyteen... Päätelmä perustuu kuvan nuoliin, jotka on hiukan harhaanjohtavat ...
Lämppärin kenno on kotelossaan pystyasennossa, ja jos neste ajetaan sinne väärinpäin, eli ylhäältä sisään, ei liitoksen yläpuolinen (mahdollinen) ilmatila koskaan täyty ? Miks ne nuolet vaihtaa suuntaa kuvissa ? Vaihtaaks nestekierto lämppärissä myös ?
Ny on sen verta röhänen olo ettei ihan tajuu, eikä jaksas lähtee testiajolle, mutta pikasella koekäytöllä letkujen sinksauksen jälkeen ei kurluta, ja lämppäristä tulee kuumempaa kuin koskaan mun aikana... Saattas myös selittää pitkään ilmestyneitä öljyjäämiä, kun ei se lämpkenno oo vielä ikuna rempan jälkeen huuhtoutunut kattoaan myöten ...
puuh, niisk ja köh... !