Np, tuo oli hauska juttu, ihan oikeasti. Mä olen henkilökohtaisesti wicca, ja voin kertoa ettei minun uskonnolla ole mitään yhteistä Siskoni on noidan kanssa. Me vain uskotaan Luonnon pyhyyteen ja kauneuteen, ei meillä ole mitään syytä tuomita muita uskontoja. Me ollaan ihan tavallisia ihmisiä muuten. Ihminen on meistä osa Luontoa eikä mitenkään sen yläpuolella. Nuo irstailut.. Huh huh. Täytyy viirata päästä jos uskoo tuollaista paskaa. Naurattaa itse kytakin. Ja jättäkää kiltit ihmiset meidät rauhaan. Ei olla sen erikoisempia kuin muutkaan. Peace.
Note! This message was posted anonymously!
|