Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 15.02.2013, 22:27
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Viime launtaina närästi niin kovaa, että menin kesken illan nukkumaan. Yöllä heräsin klo 4 närästykseen, ja puhalsin kaiken pihalle. Samalla nousi myös se kuume.

En ole juonut viikolla montaa kuppia kahvia, kun olen sitä närästystä koittanut välttää. Ja rasvaisia ruokia. Jopa kaljakin närästi, mitä ei ole koskaan tehnyt.

Nyt otan pitkästä aikaa pirkkaa. Vielä ei närästä, saas nährä kuinka äijän käy.