Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.08.2004, 21:28
Timo_S Timo_S ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 02.01.04
Sijainti: Lappeenranta, Suomi
Perusasetus

Jeps, ne Garminin vapaa-ajan kartat siis toimii laitteessa kuin laitteessa (Garminin) eikä ota kantaa laitteen ID numeroon - siksi siis ne ostinkin. Nuo erätukun ja genimapin yhteistyössä tekemät maastotopot puolestaan saa ainoastaan yhteen ainokaiseen laitteeseen asennettua. Harmi sinänsä kun nuo erätukun kartat olis muuten varmasti parempia moneen hommaan. Tosin, mitä nyt oon noita Garminin vapaa-ajan karttoja käytelly, niin ovat kyllä olleet 100% riittäviä.

...mistään ladattavasta lisenssistä en ole edes kuullut? Mikähän se on? Benefonilla on jotain sellaisia systeemejä, että voi multimediaviestinä tilata puhelimeen (GPS sellaseen) kartan ja niillä taitaa olla jotain ladattavia lisenssejä - ei osaa sanoa... Halpoja noista kartoista ei kyllä ole mikään.

Lainaus:
quote:
Noista kartoista sen verran että mulla on karttacd:t ja ei siinä mikään estä lataamasta dataa johonkin muuhun vastaavalla ohjelmalla varustettuun garminiin. Vai onko mua vaan viilattu nyt pahasti linssiin...

Karttojen hinta taitaa olla huomattavasti halvempi pelkän ladattavan lisenssin osalta, Timo?

...maanteillä kuljen kuin kuningas mä oisin...
Vastaa lainaten