Se vaan tuli cruiseri ajettua tallista ulos pari tuntia sitten ja tuntuuhan tuo aivan eri autolta. Perhana tuo casterin muokkaus ois pitäny aikapäiviä sitten tehdä. Tuollahan oli jopa leppoisa ajella lumisella tiellä ja asfaltilla. pystyi katselemaan muuallekin kuin tietä.

Tosin oiekalla se kampeaa vielä reilusti johtuen joko mukaan lähtevästä messinkiholkista tai laakerista. pyörän laakerista en mitään vikaa löytäny kun purin kääntöpäät mutta sinne se vaan vetää, Ja nyt kun kirjoittaessa mietin niin napalukon kytkiessä irti vetäminen häipyy, eli vika on siinä messinkiholkissa???!
'mutta voisiko jotain olla myös siinä tiukatussa kitkalukossa, eli jos kulmat pielessä ja keula melkein tönkkönä niin voiko noin paljon aiheuttaa puoltamista?
Syylärikin tuntuu tehokkaalta kun ei 0kelissäkään nouse lämmmöt matkaajossa yli 60asteen vaikak uusi termari ja tuulitunnelia ei ole paikoillaan. TEstit jatkuu. Viikonloppuna jääradalle vinssiautoksi..
Niin ja se casteri tuli käännettyä 5 asteeseen, lähtökohta oli aikalailla 0astetta. ilmankos meinas venkoilla minne sattuu tiellä.