Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.02.2013, 13:37
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Unimog 404 akselien kokonaisvälitys + patrol GR jakis


Suunnitelmat seku leviää ja leviää. Otsikon mukaiset akselit olis tiedossa ja tekis mieli ne patrolliin naittaa. Olisko joku vanhempi ja viisaampi joka osais sanoa suoraan, että typerä ajatus ja ei kannata tuhlata aikaa

Kysymyksenä seuraavaa:

Mikähän lienee noiden akselien kokonaisvälitys, eli perä ja boxi yhteensä?

Toinen liittyy patrollin jakikseen. Noissa akseleissa kun tuo murikka on väärällä puolen, niin liekköhän tuo mahdollista pyöräyttää jakista ympäri niin, että etupään lähdön sais kuskin puolelle vai pitääkö vaan raakasti rälläköidä akseliputket irti ja vaihtaa päittäin?

Koitin etiskellä forumia, mutta en onnistunu nyt tähän kysymykseen vastausta löytämään.

Anteeksi, kiitos ja kumarrus

PS: ajatus oli vielä leimatakkin auto tuon päälle

__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Viimeksi muokannut Ewerglade : 13.02.2013 13:46
Vastaa lainaten