Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Jape_
korjaa toi etumurikan puolinen paska u-pultti viritys ja äkkiä. 
|
Pitää silpasta tuosta murikasta pala pois, tai porata reikä jos akselin ympäri laittaa pultit..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rolpatti
Toi ohjaus kannattaa tarkistaa noi palikat on vaarallisen näköiset...
voi tietty olla ihan tilatut/teetetyt ja asianamukaiset.
Varmaan löytyy paljon kuvii täältäkin jos jaksaa selailla...
Kannattaa varmaan tehdä uudet riiput kun on noi pulttiosat noin kuluneen näköiset...
|
Palikat on ainakin tarpeeks jykevän oloiset, mutta käytän nuo irti ja kattelen tuon kiinnityksen että varmasti pysyvät paikoillaan
Jos jostain löytäis rasvattavat riiput valmiina, ni saattas nuo rautapuslat kestää kauvemmin. Etsinnässä...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v
rakentajaa ei voi nyt kaikesta syyttää. ei se larppav noita soa/ohjauspalikoita oo rakentanu, se osti nuo akselit jostain savosta valmiina  voblausongelman se sai kaupanpäälle. 
mulla on kyl sellanen käsitys tuo auto on muuten pirun hyvin tehty.
mä luulen kans että toi raidetanko pohjaa runkoon ennen kuin pohjurikumit
|
Kyllä tuo vaikuttaa ihan hyvin tehyltä. Paikat on kestäny melko hyvin möyrimistä. Muutamia juttuja kuiteski ollu mitkä ei oikeen oo vakuuttanu
Tassäpä vielä jotakin päivän saavutuksista:
"uusista" jousipakoista pitäs vähän karsia ylimääräsiä pois, mutta en taida vielä kehata

Ei nyt satu olemaan pillejä käsillä, jotenka AINAKIN kesään asti mennään näillä..joustaa eli ei.
Kamalaa
Turkkipelti ramisee kivasti
Akuille uutta koteloa muotoiltu. Tarkotuksena saaha 12v akku toiselle puolelle, ja 24v patteri tähän. Akut on sitte ihan vaan jotain romuja mallina
Pelti mahtuu vielä hyvin kiinni
Ja tuommonen puhallin olis suunnitelmissa, pieni pakopesä ja iso kompura
Ja tämä siis tämmösesta masiinasta..ikuisuusprojekti siis.
Jatketaan taas.