
kauhia paljo aikaa tussaantuu... ku tää koppaha tuli töhäytettyä hiekalla. ja kaik on niiiiiii puhtosta ni kävin sit iha "vähä" jäykiste hitsaamaa tota koppaa

joka perkeleen kohta minkä voi hitsata tuho malliin korissa on nyt sit tinattu

ei nitise enää prkle!.. tiiä sit oikeest noitte varsinaista hyötyä mut tulipaha tehtyä

vanhan koneenkorvallisen mukaan koneen ois pitäny jäähä vähä liian eteen mut koppaa ku aloin panemaan paikallee ni vitut se mitää eessä ollu. tulipellin ja kannen väliin jää nyt sen 2mm ja sehä riittää

tartille piti tehä tilaa vähä enemmi ku tos ex lättiksessä oli jo alkujaan. kullilla piimää ja pallopää vasaraa ja keski tunnelin reunuksia piti mukiloija reilusti et sai tiloja.

nii kauhia ruosteeseen oli päässy keulan pellit. maskin pohja sekä lukko pelti. ja painovatki hitosti kaikessa pakkeli, sikafleksi ,pelti komeudessaan.
jaksanu sen enempiä ressata ku ajo peltiä pois et tuli tervettä vastaan ja se on siinä

hiukan "korkeahkon" näkönen tulee keulasta mut siihe tulee viel puskuria ja vaik mitä silppua.
volvon penkkejä pitäs käyvä ettii et pääsee mallailemaa sisustaa kohilleen. kojetaulua ei enää tuu. joku pien paneeli mis on ö-paineet yms tärkeet himmelit. ja apparille suunnistus vermeille paikka pitäs tehä.. mis on tölkki teline.
akseleille tais löytyy Calmarin avustuksella tekiä eli kohtapuolii sais sit tuupata pokkerit alle

kuha täs nyt jotaki tussuroi ettei iha jouten ukoks jouvu