Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 10.02.2013, 14:48
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joske Näytä viesti
Ainoat omakohtaset kokemukset tuosta mallista on: aika "vitun" kestävä ja varmatoiminen peli. Kaverilla ollu moinen uudesta asti ekaks suolla pari vuotta, jonka jäläkee sekalaisessa maatalouskäytössä ja eräänkin vuoden urakoilla puunajossa. Nyt taitaa mittarissa olla joku 15000 eikä siihen oo vieläkään tarvinu tehä laturin tai olka-laakereitten vaihtoa isompaa. Todella rajulla käytöllä ollu ja tulee olemaankin, ja toimii ku kello. Jonsei se olis niin pirun isokokonen ni ostasin ite samanlaisen epäröimättä.
Ei se nyt niin iso oo... Kyllähän kutoskoneiset aina vähän kookkaampia on, eihän siit mihkää pääse. Mut pienihän tuo on, jos vertaa ns. Jenkki Jontikkaan...

Enolla jälkiahdettu ja cooleroitu 8100:nen, joka pian saattanut käydä Herlevin pajallakin kauroja syömässä ku Lohtajalta lähtösin. Onhan hällä myös 805:nen, mitä ainakin tääl isännät haukkuu kehnoksi... Kerran katkastu, kun ohjaus katos ja ei ongelmia sen kummemmin oo... Talvisin linkoo pyöritti ja puukärryä veti ketjut joka nurkassa... Laitto sit 6300:sen kaveriks, jolla linkoo muutaman vuoden pyöritti ja nyt tuo 8100:nen turbolla samoissa tehtävissä. 805:nen edelleen talossa ja puuta ajetaan joka talvi ja ompa tuolla maitoautokin nykästy ojasta, kun ei Volvon L50:nen sitä saanu pois...Kenkäähän nuo koneet saa, kuten itsekkin olen niille antanut ku olen käynyt apuna kesäsin aikoinaan. Ison ollessa talossa ei oo tullut, kun ei karjaakaan oo ennään. Keässin ajavat kahdella lietekärryllä paikallisille, ja muutenkin urakoi.
Vastaa lainaten