aikanaan oli 2 bensa "maasturia", ja sitten toyotan dieseleitä...
Siis tuo bensakoneinen on hyvä (vaihtoehto, vaikka on toyota?
;siis jos olis englantilainen tai amerikkalainen, niin alle 2000kg omapainoissa ainut vaihtoehto olisi joko 6- tai 8 sylinterinen bensa; sorry, karkasi pikkasen...)
Mutta sehän on tosi, että tuo RJ-70? syö enemmän bensaa, kuin LJ-70 dieseliä, olisko kerroin tyypillisesti 1,5x? (puhdas arvaus)
Mutta jos ajot ovat vähäisiä, niin tuo bensan kulutus/hintaero vaatii aikaa, että ylittää dsl veron.
Ja puhumattakaan, jos haluaa ajaa rajoitusten mukaan, siis yli 80km/h, taikka takapenkeille on tarvetta, edes satunnaisesti....
Tiedän monta "metsästys/marjastus/2.autoa tms autoa, millä ajetaan vuodessa vain muutama tuhat km, ja silloin bensa on hyvä polttoaine.
-> siis omat tarpeet ohjaa.... ja tuo bensa Cruiseri tuossa "70?" luokassa on hinta/kunto suhteessa varmaan parempi kuin diesel?
p.s omilla kilometreillä tuo HDJ-80 tulisi varmaan halvemmaksi bensakoneella..., mutta se yksi maksoi paljon enemmän....
|