Paljon ajetuissa 20-sarjan koneissa sylinteriputket putoaa. Suurin ongelma satamalukeissa, traktoreissa ei niinkään. 11-sarjassa ei putoa läheskään niin pahasti. Putoaminen = putki painuu lohkoon.
20-sarjaa on tehty kolmella eri valmistajan syl kansilla. Yksi niistä oli huono, en vaan muista mikä. Huonot kannet antoivat periksi, ja kannentiivisteet vuotivat. Valmet rautpohja (metso) tais olla ok. Ventiilikopan alta näkyy valmetin räjähtävä merkki, tai sitten metson logo. Turkkilaiset saattavat vuotaa huokosista uutena, mutta kansipahvi on ok.
Kansipahvi ongelmaa parannettiin monella kertaa. Lohkon tasoa paksunnettiin. Tiiviste muuttui massasta peltiseksi. Kannen pultit 10.9 -> 12.9. Mutta vasta kannen valmistajan vaihto paransi vaivan lopullisesti.
Se huonon kannen valmistaja pyörii ihan kielen päällä, mutta mikä v*ttu se olikaan...
Tuota 8400 mallia tehtiin vuosina 1993-2004, ja moottoreissa on eroja. Viimeisissä oli vesipurkkivälkkäri.