Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.02.2013, 09:34
hammart:n Avatar
hammart hammart ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 31.10.06
Sijainti: Kaavi
Perusasetus

Ideana kyllä ihan toimiva. Nelivedossa on tuota kampetta vaan alustassa nii pirusti "ylimääräistä". Olen samaa ideaa miettinyt monesti toteuttaen japsimaastureista..lähinnä hj/patrol -osastosta. Farmariautojahan ne on koriltaan. Ja kyllähän farmari on aina hyvännäköinen tontissa. Onhan se vähän itse käyttötarkoituksen hukkaanheittämistä, mut mitäs sitte. EIköhän noita 4x4 korotettuja rönttösiä ole tässäkin maassa ihan tarpeekseen. Kannustan kyllä kovasti erilaisuuteen.

Minä kannatan ainakin kovasti ilmapussijousitusta. Ei maksa paljoo verrattaen siihen kuinka "käytännöllisen" alustasta saat, kun se on toistakymmentä senttiä säädettävä. Riippuu toki pusseista, mut onhan noita mielen määrin tarjolla.

Amerikan suuri muotihan on madaltaa vehkeet ihan tonttiin ja sit laittaa +20" kromivanteet alle. Sitä en ollenkaan suosi, joku tolkku sentään. Toi jeep-kuva missä oli peltivanteet kapseleilla, näytti varsin mallikkaalta esimerkiltä.Ja äkkiähän lisää saadaan photoshopilla veistettyä kun ei tuo google meinaa oikeen löytää oikeanlaisia kuvia.

nimimerkillä "tekeillä 60-luvun farmari-ooppelista lava-auto vain tekemisen ilon takia, ei sen järjellisyyden takia.."

Kromikehyksiä kannattaa kattoo rompetoreilta. Toki en tiedä oisko jollain erikoisrengasliikkeellä sit niitä hyllyssä/tilaamalla jos välttämättä uudet haluaa. Lähinnä nyt tulis mieleen Sami Lassila Oy tai Us-Parts. Potentiaalisia romppareita on Tampereen Teivo Swap maaliskuussa?,Talvi-Heikki Turussa vai menikö se jo? ja jos jaksat odottaa toukokuuhun, niin Jokimaan rompetori Lahessa.

Viimeksi muokannut hammart : 09.02.2013 09:43
Vastaa lainaten