Viestiketju
:
Jeep Grand Cherokee -93, "Grand ZJappa"
Näytä yksittäinen viesti
#
1
08.02.2013, 23:08
WinChester
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Noo tarttee tässä sitten jossain vaiheessa ruveta katselemaan sopivaa alusta/korotussatsia. Nyt kun auto on viimein leimassa, niin voi vähän himmata rakenteluvauhtia ja laitella keskeneräisiä kohtia pikkuhiljaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
WinChester
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: WinChester
Etsi kaikki WinChester:n viestit