[QUOTE=ssuvik;968969]Korjataanpas nyt taas tuota harhaluuloa että epoksi syttyisi pienestäkin kipinästä. Työurani aikana olen varovaisesti arvioiden 300000kg levittänyt erilaisia epokseja, eri kohteisiin ja käyttötarkoituksiin. Jotakin olen niiden ominaisuuksista oppinut. Ja kuten sanoin, monet kerrat on tullut hitsailtua epoksipinnoitetulla lattialla. Onko nyt niin että monet ovat ennen muinoin epoksia koittaneet, kun niiden ominaisuudet jäivät kauaksi tämän päivän tasosta? Sitten on tullut pettymys, ja unohdettu sekä kirotottu koko aine?[/QU
meillä on töissä lattiat laitettu epoksilla. muuten hyvää kamaa ja kestää. hitsauskipinätkin kyllä, mutta aika mustaks vetää puolessa vuodessa. polttopilliläki kestää polttaa jotai 70mm paksuu kamaa metrin korkeelta, jos unohtaa laittaa pellin alle.
kestää mut rumaks menee tosi nopeesti ja haisee aika pahalle.
eniten harmittaa jos tiputtaa jotai vaik 15-20mm levyn vähä kulmallee ni epoksi lohkee,
ihan hyvää kamaa mut mä en hitsaamoon valitsis.
satunnaiseen auton hitsailuu yms varmaa hyvää.
eikös tollanen mastertoppi olis halvempiki. lattiaepoksi on ainaki saatanan kallista.
ja mastertoppii ei kyl ainakaa kovi helpolla riko.
mastertopin itse valitsisin
edit: ei muuten mitää kokemusta mite mastertoppi kestää esim polttoleikkaus kipinöitä
|