Se murtosokka on siellä vinssin takana siinä kardaani ristikossa. Tarinaa siitä on palstalla on paljonkin ja sopivahko sokka syntyy hiltin naulasta tai sitten joku 6 mm pultti tms. mutta tuon pultti konversion jälkeen menee sitten kaikkea muuta säpäleiksi jos vinssi jää vahingossa kelaamaan, auto todella jumissa tms. eli voima ei enää lopu.
Ja se siis toimii kaikilla vaihteilla ja nimen omaan vaihteilla eli joko jakis vapaalla vinssaten tai sitten pyörillä avittaen. Sitten kun sokan vaihto ei enää kiinnosta eikä vääntyneiden rautojen oikominen niin oikea tapa katsotaan löytyneeksi.
Pakilla se sitten luonnollisesti toimii toisnpäin kuin eteenpäinajo vaihteilla.
Ne napit lienee sitä varten että ne estää vinssin tahattoman kytkeytymisen.
Vaan jos vinssatessa ei auto hetikohta lähde liikkumaan niin sitten pitää keksiä jotain jelppiä koska se sokka,puu,vaijeri, laho runko, tms. on se mikä antaa seuraavaksi perään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|